Uitbetaling certificaten Stichting Restauratie Sint Lambertuskerk

De Stichting Restauratie Sint Lambertuskerk heeft in 1999 ter voorbereiding op de restauratie van 2001-2002 certificaten van 250 gulden (nu € 113,45) uitgegeven. Het gaat om certificaten aan toonder, met een looptijd van 25 jaar. De termijn verstrijkt op 31 december 2024, zodat de Stichting de certificaten nu betaalbaar stelt.

Voor wie?

Indertijd heeft de Stichting certificaten aan toonder uitgegeven. Ze staan niet op naam, zodat geen register van certificaathouders is bijgehouden. Voor de looptijd van 25 jaar zou dat ook niet hebben gekund: waarschijnlijk hebben al overleden certificaathouders hun stukken overgedragen aan nazaten. Elke bezitter kan de inleg terugkrijgen.

Hoe?

In overleg met het secretariaat van parochie De Goede Herder is de volgende procedure uitgewerkt:

1. Certificaathouders die prijs stellen op uitbetaling, kunnen dit melden bij het secretariaat van parochie De Goede Herder, via tel. 074-259 23 32 of e-mail secretariaat@degoedeherderhengelo.nl;

2. Hen wordt dan gevraagd om het certificaat met opgave van naam, rekeningnummer en e-mailadres te bezorgen bij het parochiesecretariaat;

3. De stichting maakt het verschuldigde bedrag over naar het opgegeven rekeningnummer;

4. Als daarop prijs wordt gesteld, bevestigen wij de ontvangst en de uitbetaling per e-mail.

Namens Stichting Restauratie Sint Lambertuskerk.

Scroll naar boven